Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Monday, August 25, 2014

Aspirasi sahut cabaran GMUKM


    Setelah didesak beberapa kali oleh pihak Gabungan Mahasiswa UKM(GMUKM) kerana gagal untuk mengumumkan Presiden Aspirasi pada fasa Pilihan Raya Kampus yang lepas,akhirnya kali ini pihak Aspirasi UKM menyahut cabaran yang diberikan.

    Baru-baru ini, Aspirasi UKM tampil dengan video seakan-akan sidang media mempersoalkan bidang kuasa Majlis Perwakilan Mahasiswa  Nasional(MPMN) dalam urusan kemasukan pelajar-pelajar baru ke Institut Pengajian Tinggi Awam(IPTA).

    Video itu menampilkan Faridul Amri(Presiden Aspirasi), Farhan Khairuddin(Speaker Aspirasi) dan seorang lagi yang tidak di perkenalkan namanya.

    Kami di peringkat Gabungan Mahasiswa UKM ingin memuji sikap mereka yang berani untuk mengumumkan presiden mereka berbanding sesi sebelumnya yang kami boleh kategorikan sebagai penakut untuk menyahut cabaran yang ditawarkan oleh kami.

Abdul Kahar b. Hamzah
~Speaker Gabungan Mahasiswa UKM~

Moving Forward! Ber-GM Lebih Baik!

1 comments:

Neutronboy said...

Saya bersyukur kerana pihak GMUKM memberi respon balas kepada video yang dipaparkan oleh Urusetia Aspirasi UKM. Namun begitu, saya harapkan ada response yang lebih baik untuk ditatapkan kepada mahasiswa secara umumnya.

http://amdgators.blogspot.com/2014/08/gmukm-gagal-memperjelas-isu-rayuan.html

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !