Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Sunday, December 20, 2009

Selamat Kembali Mahasiswa UKM!


Gabungan Mahasiswa UKM (GMUKM) mengucapkan Selamat Kembali kepada semua mahasiswa. Diharapkan semangat dan azam baru yang membara sempena semester baru dan juga tahun baru 1431 hijrah dapat menganjak paradigma baru yang segar dalam diri.

Sama-sama kita melangkah dengan yakin merentas onak duri tanpa undur dan henti walau sejenak, menjadi generasi keilmuan, mahasiswa minda kelas pertama yang unggul.

18 comments:

Saayang GMUKM.. said...

Tq GMUKM..Semoga Sem baru dan tahun baru membawa barakah kepada bumi UKM..amin..

Anonymous said...

wah muslimah dari PERMAJ..cantik die =* muuwah

adeq said...

selAmt kembAli..ayuh..bukA mindA..tetRuskan cita2..

"Ubah pAradigma..nyAtakan mAnifestAsi"

Anonymous said...

awek2 ni mcm bohsia je perangai dorang

tahun 2 bekas jentera kuat GMUKM. said...

soalan mudah utk GMUKM.
1)nyatakan apa MPP GMUKM sudah lakukan utk perubahan UKM?
2)kalau MPP UKM dipegang oleh GMUKM,apa yang korang nak buat?
3)Korang rasa Universiti nak layan ke korang dengan cara pendekatan korang yang menyakitkan hati tu.

budak baru nk kenal politik kampus said...

link ni mgkin leh bantu jwb kot.. jmpe kt blog mpp fpend

http://www.youtube.com/watch?v=IY0dULO0-o8&feature=player_embedded

yg len tu mohon respon pimpinan GM

pendekatan menyakitkan hati..? err.. setahu sy, gm stkt ni ok je.. kempen mbaca, riadhah,.. hurm ade gak bg mask pcuma..

ada yg menyakitkan hati? yg mana ya

adeq said...

yang tersakit hati sendiri kot ~

dak 1st yr. said...

salam, x nmpk pun orang pakai ungu harini.. adalah, tp ingatkan ramai sgt..

Anonymous said...

Weh sape komen awek kat atas tu bohsia!!!
langkah mayat ku dulu,ku ngan muslimah tu satu kursus kat kejut..meskipun budak lelaki kelas kami kata dia sekeping papan dan tak da.... tapi ku tahu dia la wanita paling cantik dan menawan hati...jangan mandai mandai nak keluar kenyataan k..berani jumpakat tasik kejut tengok sape kuat!!!

Anonymous said...

poyo giler ayat ko ni..ko ingat ko kuat sgt ke??/jgn ar cepat melatah mangkok...

Anonymous said...

/// jgn kate tasik kejut..dkt fakulti ko pun org berani ar dgn perangai ko ni..pasal pompuan pun mahu tunjuk berani..kate2 ko,kenalah jaga ikit..jgn tunjuk sgt hero ko tu ok..salam berjabat dari aku...

Hari Pink said...

nak ajak gaduh..
tp pkai nm anonymous..
bengong..

Anonymous said...

ku bkn nak ajak gado..tapi,kitakan sesama mahasiswa..jgn ar nak tunjuk hero sgt ek..

adeq said...

yang mulakan dulu tu pun sama..kalau tiada angin masakan pokok bergoyang..

"macam x sesuai sahaja guna perkataan (kitakan sesama mahasiswa)..mahasiswa begini?"..

mat kereta said...

mcmni ke pengikut2 GMUKM...stakat nk tnjuk power dgn pompuan buat kne gelak je....hahahaha msti pengaruh tv kuat sgt ni...ko ingat ko besar sgt nk ajk gaduh kt tasik kejut...bolela bwk mat2 rempit GM trun skali...haha

Anonymous said...

woi!! sori sket bro! aku bukan pengikut GM,kay! hidop aspirasi!!! ape kena aku suka muslimah dengan pengikot GM?! sengal! suke ati aku la bro!

adeq said...

Di Bawah Satu Cahaya : Akhil Hayy

Pada arah yang sama kita berdiri
Pada air yang sama kita bersuci
Pada takbir yang sama jangan bertengkar
Pada doa yang sama usah menyendiri
Sebarkanlah…Bersabarlah

Mari kita renungkan
Lalu kita bertanya
Benarkah kita manusia
Benarkah berTuhan
Katakanlah…Dialah tujuan

Nina permata sari said...

..................NICE…. ^_^v.................

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !