Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Thursday, March 31, 2011

PMUKM cakna isu pembuangan kolej

 

Satu perjumpaan Pengerusi Biro Kebajikan & Aduan, saudara Mohd Izzudin bin Mohd Pisol bersama rakan-rakan mahasiswa UKM yang mengalami masalah penempatan kolej kediaman bagi sesi hadapan (2011/2012) telah diadakan di Tingkat 4, Pusanika UKM. Perjumpaan yang bertujuan mengharmonikan suasana ekoran timbulnya isu mahasiswa 'dibuang kolej' beramai-ramai selain daripada mendapatkan maklumat daripada rakan-rakan mahasiswa yang akan dibawa ke pihak yang berkenaan untuk mendapatkan penjelasan yang lebih tepat.



Antara maklumat yang diterima, mereka telah dikeluarkan daripada kolej kediaman sekarang tanpa sebarang sebab, sedangkan mereka aktif di dalam program-program seperti program-program karnival dan jamuan makan malam kolej serta aktif kelab-kelab yang berdaftar di bawah kolej kediaman juga.



Apa pun, hasil pertemuan dan aduan bertulis kepada pihak PMUKM semalam akan dianalisa dan didokumentasikan sebelum dibawa ke pihak berkenaan. Untuk makluman rakan-rakan, sebarang masalah berhubung penempatan kolej pada sesi hadapan masih boleh diadukan kepada saudara Mohd Izzudin bin Mohd Pisol selaku Pengerusi Biro Kebajikan & Aduan di talian 0193759094.
 
 
Bersama Mahasiswa Merealisasi Varsiti

0 comments:

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !