Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Tuesday, June 23, 2009

Takziah Buat Keluarga Siti Farihan Mohd Hassan

Bangi, 23 Jun - GMUKM mengucapkan Takziah kepada keluarga Siti Farihan Mohd Hassan yang meninggal dunia awal pagi tadi. Kejadian yang menyayat hati ini perlu dijadikan iktibar dan renungan oleh semua warga kampus. Warga kampus dinasihatkan untuk lebih berhati-hati apabila berada di kawasan kampus kerana sememangnya malang tidak berbau.

Oleh kerana kejadian ini masih berada di dalam siasatan polis, sebarang rumusan ataupun spekulasi liar hendaklah dihentikan sebagai menghormati pemergian Allahyarhamah Siti Farihan. GMUKM berharap agar pihak Polis dapat menyelesaikan kes ini dengan segera agar dapat mengelakkan sebarang kejadian yang tidak diingini berulang.

Semoga Roh Siti Farihan dicucuri rahmat.

13 comments:

Anonymous said...

innalillah..sesungguhnya..mlg tk berbau.ujian tk mngenal siapa..tua muda...alim hjahil.semua kna..mga kita tbah mghadapi ujian hidup..mga arwah dicucuri rhmat ilahi,...terima kasih GMUKM..saya sokong statement begini..tiada spekulasi liar...mahasiswa bijak tdk cepat latah...

Anonymous said...

al-fatihah kepada mahasiswi yang tersebut...harap daripada kejadian ini para mahasiswa/wi dapat mengambil iktibar dan lebih berhati-hati sewaktu manjalankan aktiviti seharian di kampus...
salam juga kepada rakan GMUKM..

Muhd. shafiq izwan
Exco persatuan dan kebudayaan
MPP UITM TGGANU.

kawan2 farihan ex-mrsmjeli said...

beliau seorang yang bijak dan sangat baik... kami mengenali beliau...

Al Semantani said...

KEPADA ADMIN ZAABA...JGN BIARKAN PERKARA INI BERULANG LAGI...PLESE!!

Anonymous said...

BUDAK TU MENGANDUNG... Bunuh diri dgrnya...
Ada kawan2 budak ni tulis dalam blog

Anonymous said...

PENDAWA LIMA
Budak tu jatuh tertiarap.. Rasanya salah ADMIN ke? Tempat dia jatuh tu ada dinding.. Kecuali dia naik takkan blh terjatuh?
Bunuh diri pun salah admin?
Bongek engko ni

Anonymous said...

kpd shbt2 blogger..tlg jaga mulut masing2..jgn buat fitnah sebrgn..hormati si arwah..doakn dia..bkn umpat dia..nnti berbalik kpd dri sdiri bru thu langit tu tgi ke rendah..skdr ingtn kpd diri dn kwan2

Anonymous said...

aku rase dye da dpt alamat bile dye akan meninggal.. 2 yg perangai berubah, x dpt tdur malam n hape sume 2 cume dye x dpt agk bile dye akan mati n mcm mane dye akan mati... x knla nk slhkan admin zaaba plak.. itu kemalangan yg x dduga.. xknla nk ltak wak guard mgawal kat tiap2 blok pagi2 kot... ko ni.. fkirla dlu sblum nk bckap 2... :)apepon takziah buat keluarga arwah.. semoga rohnya dicucuri rahmat.. al-fatihah..

Anonymous said...

ader jembalang trlibat ke dlm pristiwe kmalangan arwah 2?
http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Wednesday/BeritaUtama/20090623232219/Article/index_html

Anonymous said...

assalamualaikum,

Saya nasihatkan sahabat2, jangan bangkitkan persepsi negatif kepada arwah. menuduh arwah bunuh diri adalah fitnah yang sangat besar rasanya. ditambah pulak bukti2 x jelas lagi x baik. mohon doakan arwah dirahmati ALLAH.amiinnn....

Ingat, entah bila dan bagaimana pula kita nanti?

MOHD IDRIS BIN MOHD YUSSOFF
MPP GMUKM

Anonymous said...

owh.. igtkan nk salahkan aspirasi lagi

Anonymous said...

salam takziah untuk family arwah...
semoga arwah dicucuri rahmah hendaknya..
kita yang hidup ini, belajarlah dari ape yang kita lihat..dan jika kita dah lihat jgn kita biarkan ia berlalu sahaja..renungkanlah..

mohd faizee azwar
(11)

Anonymous said...

SALAM...TERLEBIH DAHULU, AL-FATIHAH UNTUK ARWAH SAHABAT BAIKKU, WAN SITI FARIHAN...SAYA HARAP KOMEN SAYA INI DIBERI PERHATIAN...MOHON BLOGGER DELETE KOMEN YANG MENGATAKAN ARWAH MENGANDUNG DAN BUNUH DIRI KERANA MENCETUSKAN SPEKULASI DAN PELBAGAI FITNAH SERTA MENGELIRUKAN MENGUNJUNG BLOG INI.INGIN SAYA TEGESKAN, ARWAH TIDAK MENGANDUNG..SAYA TEGASKAN SEKALI LAGI, ARWAH TIDAK MENGANDUNG!!SAYA MENGENALI ARWAH SEJAK SEKOLAH RENDAH DAN SELAKU RAKAN RAPAT ARWAH YANG JUGA TINGGAL SEBILIK DENGAN ARWAH PADA MALAM KEJADIAN, TERGERAK HATI DAN RASA BERTANGGUNGJAWAB UNTUK MEMPERBETULKAN KOMEN BERUNSUR FITNAH DAN MENGHENTIKAN FITNAH INI. DARI REDUP MATA IBU ARWAH, SAYA AMAT MEMAHAMI PERASAAN BELIAU.JANGAN DITAMBAH KESEDIHAN DI HATI BELIAU DAN KELUARGA.

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !