Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Saturday, October 19, 2013

Pengerusi GM Terima Penjelasan Felo KAB



Setelah berjumpa dengan felo kanan kolej amin, saudara mike, maka saya mendapat penjelasan berkenaan program kolej Amin di Hutan Pendidikan Alam. Dan saya memahami kondisi mereka. Mereka terpaksa melakukan program tersebut. Bukannya melarikan mahasiswa, buktinya petang tadi diberi laluan untuk gm berkempen di sana.

Beliau berharap, tiada lagi persepsi buruk terhadap penganjur program kolej amin. Itu harapan beliau. Saya juga berharap tiada lagi tanggapan buruk kepada beliau dan warga kolej amin.

Pendirian saya tegas, saya menentang segala bentuk perkara yang mencacatkan suasana politik mahasiswa. Kita tentang segala kezaliman yang berlaku. Melarikan pelajar tahun satu, adalah kezaliman kepada politik mahasiswa. Tahniah kepada beliau, tampil memberi penjelasan. Saya sedia berjumpa dengan mana-mana pihak asalkan proses memilih kepimpinan utama UKM berjalan dengan adil,telus dan lancar.

Abdullah Sani Bin Hashim
Pengerusi Gabungan Mahasiswa UKM


Moving Forward! Ber-GM Lebih Baik!

0 comments:

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !