Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Saturday, January 7, 2012

ISU AIR : Tindakan segera tubuh TUNTUT AIR dipuji mahasiswa

Gabungan Mahasiswa UKM (GMUKM) memuji tindakan pantas Persatuan Mahasiswa UKM (PMUKM) khususnya barisan MPP GMUKM yang segera bertindak untuk mendapatkan penjelasan lebih teliti berkenaan ketiadaan air di UKM sejak beberapa hari yang lalu.

Tindakan LT M Ahmad Muzzammil Muhd Hairi selaku Presiden PMUKM yang bertindak wajar menubuhkan Jawatankuasa Khas Bertindak Menuntut Air (TUNTUT AIR) yang diketuai beliau sendiri membuktikan kesungguhan dan komitmen yang jitu oleh Persatuan Mahasiswa UKM (PMUKM) dalam mendepani perihal permasalahan kebajikan mahasiswa UKM sebagaimana yang dijanjikan dalam manifesto sewaktu pilihanraya kampus (PRK) yang lalu.


Penubuhan segera jawatankuasa tersebut juga mendapat pujian yang tinggi melalui sembang-sembang di Facebook di kalangan mahasiswa yang kini sedang sibuk 'berperang' dalam musim peperiksaan akhir semester 1, sesi 2011-2012.

Laporan lanjut berkenaan krisis air yang kian meruncing dapat dilayari di http://pm-ukm.blogspot.com/2012/01/pmukm-tubuh-jawatankuasa-khas-tuntut.html


BERSAMA MAHASISWA MEREALISASI VARSITI

0 comments:

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !