Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Wednesday, December 14, 2011

Tahniah Suara Kampus !

Dengan kehadiran melebihi 1000 orang ke program Suara Kampus V nyata membanggakan.

Dengan tajuk hangat Kiamat 2012 - Sejauhmana Kebenarannya ? siri terakhir Suara Kampus tersebut pengacara Ustaz Fauzi Mustaffa yang yang juga Duta Jus Tok Guru; dan barisan ahli-ahli panel iaitu Tuan Khalid bin Yahaya (penulis buku 'Konspirasi Galaktik 2012') dan Muhamad Syaari Abdul Rahman, motivator Ibrah Paradigm (IP) Traning & Consultancy.



Catatan dari Facebook saudari Noriah binti Abdul Rahman, Timbalan Pengerusi Biro Akademik & Keintelektualan PMUKM yang sempat menulis isi-isi penting dalam forum tersebut menyebut;

- Dalam Al-Quran pula, gambaran akhir zaman banyak digambarkan dalam surah Al-Kahfi, yang mana salah satunya menceritakan bahawa salah satu sikap orang Yahudi adalah gemar bermain dengan nombor.

-2012 adalah propaganda yang dicipta untuk menyerang sistem 'believe' (kepercayaan) manusia agar dapat mencipta 'mind control.' Apabila fikiran bersatu dengan perasaan, maka di situ akan berlaku 'kejadian' tersebut.

GMUKM Ucap Tahniah, Syabas
Gabungan Mahasiswa UKM (GMUKM) dalam pada itu mengucapkan kepada barisan jawatankuasa penganjur Suara Kampus 5 dan siri-siri sebelum ini yang telah banyak menyumbang tenaga dan keringat sepanjang semester ini. Semoga Allah sahaja mampu membalas jasa kalian.

Juga jutaan syabas dan tahniah kepada Biro Akademik & Keintelektualan yang dipengerusikan saudara Mohamad Idrul bin Daud dan timbalannya, saudari Noriah bt Abdul Rahman serta kepimpinan Lt M Ahmad Muzzammil bin Muhd Hairi yang berjaya mengenengahkan agenda keilmuan dan keintelektualan sebagaimana yang diperjuangkan GMUKM sedari awal tahun penubuhannya.


BERSAMA MAHASISWA MEREALISASI VARSITI


Ber-GM Lebih Baik!

1 comments:

annisa kharmi said...

congrats ukm..great talk..next time mungkin boleh buat talk berkenaan muallaf vs murtadin plak..

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !