Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Tuesday, July 27, 2010

Ber-GM Selamat & Sihat !

Gabungan Mahasiswa Universiti Kebangsaan Malaysia (GMUKM) menyambut baik Minggu Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan (MKKP) UKM 2010 anjuran Jawatankuasa Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan UKM yang bermula 26 Julai sehingga 30 Julai 2010.


Bersambutan dengan Minggu Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan (MKKP) ini, GMUKM turut melancarkan Kempen Selamat & Sihat (2S) yang bertemakan Ber-GM Selamat & Sihat yang turut membabitkan beberapa aktiviti yang menarik sepanjang minggu ini.

Antara aktiviti yang telah berlangsung termasuk edaran 'flyers' di Pusaneka.






Pengedaran 'flyers' berteraskan elemen yang menekankan isu keselamatan dan kesihatan dalam skop mahasiswa masa kini terutama dalam konteks kampus UKM. GMUKM melihat isu ini serius dan amat penting dibawa untuk pengetahuan semua mahasiswa UKM dalam mewujudkan  masyarakat kampus UKM sebagai masyarakat yang prihatin.

Beberapa keping poster juga berteraskan keselamatan dan kesihatan turut ditampal di sekitar kolej kediaman dan kawasan-kawasan awam dan fakulti-fakulti.







Semoga aktiviti-aktiviti mendapat komitmen dan sambutan yang memberangsangkan daripada semua mahasiswa dalam mencapai visi mewujudkan kampus yang selamat dan sihat.

Ber-GM Selamat & Sihat !

0 comments:

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !