Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Thursday, July 15, 2010

Kemenangan Awal Mahasiswa

Gabungan Mahasiswa Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) mengucapkan tahniah di atas 'kejantanan' pihak MPP Aspirasi yang berani menyahut cabaran pihak GMUKM. Pihak GMUKM juga mengharapkan kehadiran seramai mungkin hadirin terutama daripada para mahasiswa tahun satu yang baru menjalani Minggu Mesra Pelajar (MMP) bermula 04 - 10 Julai yang lalu.

Namun dalam pada itu, pihak GMUKM melahirkan kekecewaan di atas sikap PMUKM yang diterajui saudara Hamzah yang agak lembab dalam menganjurkan aktiviti-aktiviti ilmiah seperti debat yang bakal dianjurkan pada hari ini. Kepimpinan Hamzah yang diharap dan ditunggu-tunggu untuk menganjurkan aktiviti-aktiviti ilmiah dalam kampus sehingga kini nyata gagal memenuhi dan mendokong Falsafah UKM yang menyuburkan budaya keilmuan dan keintelektualan. 

Justeru Debat Perdana yang bakal berlangsung pada pukul 11 pagi ini dijangka akan panas dengan isu-isu yang dialami para mahasiswa baru tahun satu sepanjang Minggu Mesra Pelajar (MMP). Diharapkan kehadiran dan sokongan yang benar-benar jitu daripada para mahasiswa UKM.

Jom ramai-ramai turun Debat Perdana!

0 comments:

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !