Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Wednesday, September 3, 2008

Sindrom UNGU dimana-mana sahaja






UNGU..Satu warna yang amat mesra..Yang dipilih oleh Gabungan Mahasiswa Universiti Kebangsaan Malaysia untuk menerangi kegelapan yang ditaburkan oleh PMUKM-Aspirasi sekarang.

Dengan tema Ungu..warna yang digelas sebagi mesra mahasiswa..Bagi memberikan sepenuhnya penghambaan kepada mahasiswa/I UKM apabila memegang tampuk pemerintahan PMUKM nanti. Mesra disini juga bermaksud bebas dan sentiasa bersedia mendengar keluhan, rintihan, masalah dan penderitaan semua mahasiswa UKM. Isu keselamatan diri, kecurian motorsikal, pencerobohan masuk ke bangunan siswi, yuran naik, makanan café bertambah dan juga pelbagai 1001 lagi masalah pelajar, akan dijadikan juga masalah kami sebagai cabinet menunggu untuk memerintah PMUKM nanti.

Ungu menurut kata filasuh barat yang menyatakan bahawa sekiranya warna Ungu itu menjadi kesukaan kita, maka kita merupakan insan luar biasa. Dalam menghadapi masa depan, kita tidak akan pernah ragu-ragu, apa yang dikerjakan itu adalah yang terbaik. Maknanya selalu yakin dengan apa yang dirancang dan dilaksanakan itu. Sememangnya orang yang menyukai warna ungu..beliau adalah orang yang pandai serta arif dalam mengikuti perkembangan zaman yang berlalu pantas ini. Maksudnya, orang GMUKM ini selalu terkehadapan dalam pemikiran dan perbuatan, meninggalkan jauh orang Aspirasi di dalam kepompong mereka sendiri

Jom Sokong UNGU..We Unite.We Unite..We Unite In Purple….

0 comments:

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !