Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Monday, October 27, 2008

Salam Keintelektualan..Salam Menghadapi Peperiksaan

Assalamualaikum warahmatullah dan salam perjuangan buat siswa/i sekalian

Macam mana dengan persiapan anda utk final exam?? masing2 mesti tgh struggle kan? Apapun yang kita lakukan, basahkan hati kita dengan niat ikhlas kerana Allah. hatta nak studi ni pun biarlah niat kita ini murni..Jika kita studi hanya kerana untuk exam, ilmu itu hanya akan lekat sampai exam.Tetapi jika kita studi kerana untuk menguasai ilmu itu, insya' Allah ilmu itu akan kekal di ingatan kita..

Mungkin ada yang dah jemu bila persoalan niat dan ikhlas dan niat ini diutarakan. Namun kerana nilainya yang cukup besar ditambah dengan sukarnya untuk mencapai ke maqam ini para ulama' tidak jemu-jemu membincangkannya dalam kehidupan kita... justeru sama2lah kita sentiasa memperbaharui niat kita agar segala apa yang kita lakukan mendapat keredhaan ilahi.

Di kesempatan ini GMUKM ingin mengucapkan

Selamat menghadapi peperiksaan akhir semester and wish you all the best!!.moga2 dipermudahkan oleh Allah untuk menjawab soalan2 yang diberikan.Insya' Allah

BARU MAHASISWA>

1 comments:

TULIS ONLINE said...

Salam Blogger,

Selamat menduduki peperiksaan kepada semua mahasiswa/i UKM tidak kira perbezaan fakulti, perbezaan umur mahupun perbezaan ideologi politik dan perjuangan.

Hentikanlah buat sementara waktu perjuangan politik kampus, dan tumpukanlah dan perjuangkanlah kemenangan dan terget kita dalam final exam ini.

Semoga Tuhan sentiasa bersama orang-orang yang berusaha, bersabar dan berserah.


Ikhlas,


Sarfarizmal Saad
http://Sarfarizmalsaad.blogspot.com

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !