Majlis Kepimpinan Utama GMUKM

Kompilasi Kejayaan Manifesto

Provinsi Ungu [Versi Online]

Wednesday, January 27, 2010

Respon Positif Warga UKM KL

UKM KL- Bermula jam 5.30 petang calon-calon mahasiswa bersama jentera kempen GMUKM bergegas ke Kolej Tun Dr Ismail (KTDI) dan juga Kolej Tun Syed Nasir (KTSN). Kira-kira jam 6.15 petang, calon-calon selamat tiba di KTDI.
Calon-calon Umum Mahasiswa di KTDI

Kempen bermula di kafe dan seterusnya ke gelanggang futsal, bola tampar dan sepak takraw di kolej tersebut. Respon positif daripada warga KTDI memberikan keyakinan kepada calon-calon untuk memenangi hati-hati pengundi.

Kempen Calon Mahasiswa di KTDI


Pada jam 9.00 malam pula, calon-calon mahasiswa telah menyertai slot sudut pidato anjuran pentadbiran KTSN. Sudut pidato bermula dengan ucapan dari calon-calon dari pihak Aspirasi dan GMUKM bagi FSKB, FFAM, FPER, dan FPergigian. Kemudian, calon-calon umum, calon Mahasiswa pula berpencak dalam arena pidato.

Calon No. 1 kerusi FPer Tahun 1 : Nasiha Bt Omar bersama para penyokong

Lebih mengejutkan apabila calon-calon mahasiswa berucap, mereka mendapat tepukan gemuruh bersama sorakan yang berjaya memeriahkan sudut pidato tersebut. Respon positif ini berjaya memberikan sokongan moral kepada calon-calon mahasiswa yang bertanding.



"Saya tidak takut kalah, namun, saya takut untuk melihat kempimpinan PMUKM akan datang adalah kepimpinan yang lemah."- Saudara Syafiq A Aziz, Calon Umum tahun 3 dan 4.


Calon Umum Tahun 1 & 2

Calon Umum Tahun 3 & 4

Wartawan GMUKM mendapat maklumat dari warga KTSN sendiri bahawa calon umum Aspirasi telah datang berkempen pada malam semalam. Namun atas kelewatan mereka, warga KTSN pulang lebih awal sebelum calon umum Aspirasi memulakan bicara meninggalkan jentera Aspirasi sahaja yang menjadi pendengar.

0 comments:

Post a Comment

tvGMUKM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

#Hashtag

#Hashtag

Moving Forward

Wajib Muat Turun !